Szakembereink
Fészkelődő Gyerekkuckó vezetője, DSGM szakgyógytornász
Diploma:
- 2004: Testnevelési Egyetem: Humánkinesiológia
- 1997 : HIETE: DSGM Szakgyógytornász Képzés
- 1994: POTE EÜ. Főiskola Zalaegerszeg, Gyógytornász Kar
Szakképzések, tanfolyamok:
- NHT 1-2 ( Gézengúz Alapítvány ) folyamatban
- Schroth terapeuta ( Spinart )
- kinesiotaping ( 3NS )
- gyermek tapelés ( K-aktív )
- Kulcsár terapeuta
- SMR tanfolyam ( ORIOLUS)
- Hupple tanfolyam ( Gézengúz Alapítvány )
- Gyógyúszás foglalkoztató ( HRG Alapítvány )
Gyakorlat:
- 2015- magánvállalkozó
- 1997-2015 – Szombathelyi Korai Fejlesztő Központ
- 1994-1997 – Vas Megyei Markusovszky Kórház
Védőnő-egészségtan tanár , Delacato alapozó terapeuta, evésterapeuta
Képzettség:
2010 Nyugat-magyarországi Egyetem: egészségtan-tanár
2004 Pécsi Tudományegyetem Egészségügyi Főiskolai Kar: védőnő, családgondozó
Szakképzés:
2017 Budapesti Korai Fejlesztő Központ: “JóLenni, etetési és evészavarok komplex korai terápiájának elméleti és gyakorlati alapjai” pedagógus továbbképzési program
2004 Alapozó Terápiák alapítvány: alapozó terapeuta – fejlesztési színt
Gyógytornász- fizioterapeuta
Tanulmányok
konduktor, szakvizsgázott gyógypedagógus-közoktatásvezető
DISZIT (Ayres) terapeuta, Sindelar terapeuta
Konduktor-gyógypedagógusként egyik célom és feladatom az iskolára megfelelő felkészítés, hogy
minden részképesség megfelelően érett és problémamentes legyen ebben a rohanó rendszerben.
Óvodások számára komplex mozgás és kognitív fejlesztést végzek a megfelelő iskolakészültség
eléréséhez. A másik fő feladatomnak tekintem az integráció megsegítését óvodai és iskolai szinten
egyaránt. Jelenleg is általános iskolában segítem a diagnosztizált tanulási zavarral küzdő
gyermekeket. ( diszlexia, diszgráfia, diszkalkulia stb.)- Tanulmányok:
2012-2014 Nyugat-Magyarországi Egyetem Apáczai Csere János Gyógypedagógiai Kar-gyógypedagógiai tanár-tanulásban akadályozottak szakirány
2004-2006 Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar: Holland-Magyar közoktatás vezető képzés
1984-1988 Pető András Mozgássérültek Nevelőképző és Nevelőintézete: Konduktor képzés
- Továbbképzések:
- 2009-2011 Dinamikus Szenzoros Integrációs Terapeuta képzés ( Ayres terapeuta)
- 2005 Sindelar I.- terapeuta
Gyógytornász
- Tanulmányok:
- Pécsi Tudományegyetem Egészségtudomànyi Kar Zalaegerszegi Képzési Központ,
- 2007-2011 gyógytornász-fizioterapeuta
- Továbbképzések:
- FDM (Oriolus)
- Baba-FDM ( Oriolus)
- Kinesiotaping (K-active)
- Schroth terápia ( Spinart)
- Bemer terápia
- Reflexzóna terápiás talpmasszázs ( Masszázs-Med)
- Szombathely Evangélikus Diakóniai Központ 2011-2015, gyógytornász
- Fészkelődő Gyerekkuckó 2018-
Gyógypedagógus
DISZIT (Ayres) terapeuta, Sindelar terapeuta
2012-ben végeztem az NYME-AK-n gyógypedagógusként, azóta foglalkozom óvodás- és iskoláskorú sajátos nevelési igényű gyermekekkel, fiatalokkal. Kiemelt célom, hogy változatos módszerekkel, eszközökkel segítsem a gyermekekben rejlő képességek kibontakoztatását, mindezt egy biztonságos, játékos, meleg hangulatú, elfogadó légkörben. Továbbá a hivatásom fontos pillérének tartom, hogy a gyermekek számára motiváló oktatási-nevelési környezetet teremtsek meg, amiben észrevétlenül történik a tudáselsajátítás. Az évek alatt egyéni és csoportos fejlesztéseket végezek óvodákban, általános iskolákban. Hiszem, hogy a korai szisztematikus megsegítés megalapozza a későbbi sikeres iskolai előmenetelt.
Diploma:
- Nyugat- magyarországi Egyetem, Győr (2012)
Szakképzések, tanfolyamok:
- Dinamikus Szenzoros Integrációs Terápia (DSZIT)
- Sindelar-Zsoldos Program I.,II. Tanulási- és magatartási zavarok terápiája iskoláskorban (ELTE BGGYFK)
- Autizmus specifikus követelmények használata közszolgáltatásokban
- GMP diagnosztika és terápia (Dr. Gósy Mária, ELTE BTK)
TSMT terapeuta- szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető
15 éve foglalkozom a családi nevelést segítő, a szülő-gyermek kapcsolatot erősítő, egyéni készség -és képességfejlesztő foglalkozások vezetésével, főként a 0-6 éves gyermekeket nevelő családok körében.
LongiKid© vizsgáló és TSMT terapeutaként egy olyan szakmai többlet tudás birtokába kerültem, amivel célzottan, és hatékonyan tudom segíteni a hozzám forduló családokat, gyermekeik fejlődése során.
Hiszek a partnerség erejében, hiszem, hogy a gyermekek optimális ellátása csak szakemberek együttműködésében tud eredményes lenni.
Tanulmányok:
- 2014-2016. Kodolányi János Főiskola Székesfehérvár- Közoktatási vezető és pedagógus szakvizsga
2003-2005. Nyugat-Magyarországi Egyetem-Berzsenyi Dániel Főiskola Szombathely – Egészségfejlesztő-mentálhigiénikus
1995-1998. Soproni Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar- óvodapedagógus
Továbbképzések:
2024. – (folyamatban) – Organikusan éretlen gyermekek egyéni terápiája és felzárkóztatása egyéni Tervezett Szenzomotoros Tréninggel (TSMT© I.)
2023. – Organikusan éretlen, homogén csoportba integrálható gyermekek felzárkóztatása Tervezett Szenzomotoros Tréningekkel (TSMT II.)
2023. – A neuro-szenzomotoros szemléletű Longitudinális Komplex Vizsgálattal (LongiKid©) felvétele és értékelése
2020. – Egyéni iskolaelőkészítő és képességfejlesztő program. Deák és Társa Kiadó BT.
- Gyógytornász
Gyógytornász BSc és MSc végzettséget a Pécsi Tudomány Egyetem Egészségtudományi Karán szereztem.
Tevékenységeim közé tartozik:
- Csecsemők és gyermekek mozgásfejlesztés
- Schroth terápia
- Nagy örömet jelent számomra, hogy a szakmai tudásomat a gyermekek fejlesztésére, fejlődésének segítésére fordíthatom.
Az eredményes munkavégzéshez fontosnak tartom a gyógypedagógus, logopédus kollégákkal és a szülőkkel való hatékony együttműködést.
Logopédus-gyógypedagógus
- Diploma:
- – Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskola, Budapest
Szakképzések, tanfolyamok:
- – Logopédiai diagnosztika (BGGYPTF, Budapest)
- – GMP diagnosztika és terápia (Dr. Gósy Mária, ELTE BTK)
- – Sindelar-Zsoldos Program 1. (ELTE BGGYFK 2001.)
- – Közoktatásvezetői szakvizsga (PTE 2005.)
- – Gyógypedagógiai Pilot Program (Budapesti Korai Fejlesztő Központ 2012.)
- – A megkésett beszédfejlődés és fejlődéses dysphasia vizsgálata és terápiája ( Meixner Alapítvány 2020.)
- – KMT Komplex művészeti terápia tréning (Seneca Beszédstúdió, Budaörs 2020.)
Fejlesztőházunkban végezzük:
- – a megkésett beszédfejlődés és fejlődéses dysphasia vizsgálatát, terápiáját
- – az anyanyelv kialakulásához és helyes használatához szükséges kognitív területek fejlesztését
- – pöszeség terápiáját
- – diszlexia prevenció és re-edukáció terápiáját
„A beszéd elől nincs menekvés! Minden áldott nap el kell mondanunk, mit szeretnénk, mit érzünk. Jól kell tudnunk kérdezni és meghallgatni is, hogy tényleg elérjük, amire vágyunk.
Azért érdemes ezzel a témával foglalkozni, mert az életünk minden területére hatással van. Aki jobban kommunikál – legyen szó beszédről, vagy írásról-, az sikeresebb lesz, nem csak vállalkozóként, de szülőként, társként, barátként is.”
Végzettség:
2016-2020 Semmelweis Egyetem Pető András Kar, konduktor alapszak óvodapedagógus specializáció
2012-2016 Kecskemét, Katona József Gimnázium kéttannyelvű osztály
Szakmai tapasztalat:
2016-2020: Semmelweis Egyetem Pető András Kar gyakorlatorientált képzése keretein belül az alábbi területeken: konduktív pedagógiai csoport, integrált csoport, korai fejlesztés
Fejlesztő tevékenység:
-Korai komplex fejlesztés -Kis csoportos foglalkozások 8hó- 3éves korig -Ovis torna 3-7 éves korig