Skip to content

Szakembereink

Fészkelődő Gyerekkuckó vezetője,   DSGM  szakgyógytornász

Diploma:

  • 2004: Testnevelési Egyetem: Humánkinesiológia
  • 1997 : HIETE: DSGM Szakgyógytornász Képzés
  • 1994: POTE EÜ. Főiskola Zalaegerszeg, Gyógytornász Kar

 

Szakképzések, tanfolyamok:

  • NHT 1-2 ( Gézengúz Alapítvány ) folyamatban
  • Schroth terapeuta ( Spinart )
  • kinesiotaping ( 3NS )
  • gyermek tapelés  ( K-aktív )
  • Kulcsár terapeuta
  • SMR tanfolyam ( ORIOLUS)
  • Hupple tanfolyam ( Gézengúz Alapítvány )
  • Gyógyúszás foglalkoztató ( HRG Alapítvány  )

 

Gyakorlat:

  • 2015-  magánvállalkozó
  • 1997-2015  –  Szombathelyi Korai Fejlesztő Központ
  • 1994-1997 – Vas Megyei Markusovszky Kórház

Védőnő-egészségtan  tanár , Delacato alapozó terapeuta, evésterapeuta

Képzettség:

  • 2010   Nyugat-magyarországi Egyetem: egészségtan-tanár

  • 2004   Pécsi Tudományegyetem Egészségügyi Főiskolai Kar: védőnő, családgondozó

Szakképzés:

  • 2017   Budapesti Korai Fejlesztő Központ: “JóLenni, etetési és evészavarok komplex korai terápiájának elméleti és gyakorlati alapjai” pedagógus                              továbbképzési program

  • 2004   Alapozó Terápiák alapítvány: alapozó terapeuta – fejlesztési színt

Gyógytornász- fizioterapeuta

Tanulmányok

2014-2018   Gyógytornász-fizioterapeuta, Pécsi Tudományegyetem Egészségtudományi Kar, Zalaegerszeg 
2019-2021   Okleveles fizioterapeuta, Pécsi Tudományegyetem Egészségtudományi Kar, Pécs
2021-2022   Gyermekrehabilitációs szakgyógytornász, Miskolci Egyetem Egészségtudományi Kar, Miskolc
2022-             folyamatban Manuálterapeuta, Holisztikus Medicina Alapítvány
 
Szakmai tapasztalat
2018. szeptember-december   Szakmai gyakorlat, Mefirea-Gabinete de Fisiatria klinika, Porto, Portugália
2019. február – 2022. október   Gyógytornász-fizioterapeuta, Markusovszky Egyetemi Oktatókórház, Szombathely
  • konduktor, szakvizsgázott gyógypedagógus-közoktatásvezető

    DISZIT (Ayres) terapeuta,  Sindelar terapeuta

  • Konduktor-gyógypedagógusként egyik célom és feladatom az iskolára megfelelő felkészítés, hogy
    minden részképesség megfelelően érett és problémamentes legyen ebben a rohanó rendszerben.
    Óvodások számára komplex mozgás és kognitív fejlesztést végzek a megfelelő iskolakészültség
    eléréséhez. A másik fő feladatomnak tekintem az integráció megsegítését óvodai és iskolai szinten
    egyaránt. Jelenleg is általános iskolában segítem a diagnosztizált tanulási zavarral küzdő
    gyermekeket. ( diszlexia, diszgráfia, diszkalkulia stb.)

  • Tanulmányok:
  • 2012-2014    Nyugat-Magyarországi Egyetem Apáczai Csere János Gyógypedagógiai Kar-gyógypedagógiai tanár-tanulásban akadályozottak szakirány

  • 2004-2006    Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar:  Holland-Magyar közoktatás vezető képzés

  • 1984-1988    Pető András Mozgássérültek Nevelőképző és Nevelőintézete: Konduktor képzés

  • Továbbképzések:
  • 2009-2011    Dinamikus Szenzoros Integrációs Terapeuta képzés ( Ayres terapeuta)
  •  
  • 2005              Sindelar I.- terapeuta
  • Gyógytornász

  • Tanulmányok:
  • Pécsi Tudományegyetem Egészségtudomànyi Kar Zalaegerszegi Képzési Központ,
  • 2007-2011 gyógytornász-fizioterapeuta
  •  
  • Továbbképzések:
  • FDM (Oriolus)
  • Baba-FDM ( Oriolus)
  • Kinesiotaping (K-active)
  • Schroth terápia ( Spinart)
  • Bemer terápia
  • Reflexzóna terápiás talpmasszázs ( Masszázs-Med)

 

  • Szombathely Evangélikus Diakóniai Központ 2011-2015, gyógytornász
  • Fészkelődő Gyerekkuckó 2018-

 

Gyógypedagógus

DISZIT (Ayres) terapeuta,  Sindelar terapeuta

2012-ben végeztem az NYME-AK-n gyógypedagógusként, azóta foglalkozom óvodás- és iskoláskorú sajátos nevelési igényű gyermekekkel, fiatalokkal. Kiemelt célom, hogy változatos módszerekkel, eszközökkel  segítsem a gyermekekben rejlő képességek kibontakoztatását, mindezt egy biztonságos, játékos, meleg hangulatú, elfogadó légkörben. Továbbá a hivatásom fontos pillérének tartom, hogy a gyermekek számára motiváló oktatási-nevelési környezetet teremtsek meg, amiben észrevétlenül történik a tudáselsajátítás. Az évek alatt egyéni és csoportos fejlesztéseket végezek óvodákban, általános iskolákban. Hiszem, hogy a korai szisztematikus megsegítés megalapozza a későbbi sikeres iskolai előmenetelt.

Diploma:

  • Nyugat- magyarországi Egyetem, Győr (2012)

 

Szakképzések, tanfolyamok:

  • Dinamikus Szenzoros Integrációs Terápia (DSZIT)
  • Sindelar-Zsoldos Program I.,II. Tanulási- és magatartási zavarok terápiája iskoláskorban (ELTE BGGYFK)
  • Autizmus specifikus követelmények használata közszolgáltatásokban
  • GMP diagnosztika és terápia (Dr. Gósy Mária, ELTE BTK)

TSMT terapeuta- szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető

15 éve foglalkozom a családi nevelést segítő, a szülő-gyermek kapcsolatot erősítő, egyéni készség -és képességfejlesztő foglalkozások vezetésével, főként a 0-6 éves gyermekeket nevelő családok körében.
LongiKid© vizsgáló és TSMT terapeutaként egy olyan szakmai többlet tudás birtokába kerültem, amivel célzottan, és hatékonyan tudom segíteni a hozzám forduló családokat, gyermekeik fejlődése során.
Hiszek a partnerség erejében, hiszem, hogy a gyermekek optimális ellátása csak szakemberek együttműködésében tud eredményes lenni.

Tanulmányok:

  • 2014-2016. Kodolányi János Főiskola Székesfehérvár- Közoktatási vezető és pedagógus szakvizsga
  •  
  • 2003-2005. Nyugat-Magyarországi Egyetem-Berzsenyi Dániel Főiskola Szombathely – Egészségfejlesztő-mentálhigiénikus

  • 1995-1998. Soproni Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar- óvodapedagógus

  •  

Továbbképzések:

  • 2024. – (folyamatban) – Organikusan éretlen gyermekek egyéni terápiája és felzárkóztatása egyéni Tervezett Szenzomotoros Tréninggel (TSMT© I.)

  • 2023. – Organikusan éretlen, homogén csoportba integrálható gyermekek felzárkóztatása Tervezett Szenzomotoros Tréningekkel (TSMT II.)

  • 2023. – A neuro-szenzomotoros szemléletű Longitudinális Komplex Vizsgálattal (LongiKid©) felvétele és értékelése

  • 2020. – Egyéni iskolaelőkészítő és képességfejlesztő program. Deák és Társa Kiadó BT.

  • Gyógytornász
  • Gyógytornász BSc és MSc végzettséget a Pécsi Tudomány Egyetem Egészségtudományi Karán szereztem. 

  • Tevékenységeim közé tartozik:                                                                                                                                                                                               

  • Csecsemők és gyermekek mozgásfejlesztés
  • Schroth terápia

 

  • Nagy örömet jelent számomra, hogy a szakmai tudásomat a gyermekek fejlesztésére, fejlődésének segítésére fordíthatom.
  • Az eredményes munkavégzéshez fontosnak tartom a gyógypedagógus, logopédus kollégákkal és a szülőkkel való hatékony együttműködést.

Logopédus-gyógypedagógus

  • Diploma:
  • – Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskola, Budapest
  •  
  • Szakképzések, tanfolyamok:

  • – Logopédiai diagnosztika (BGGYPTF, Budapest)
  • – GMP diagnosztika és terápia (Dr. Gósy Mária, ELTE BTK)
  • – Sindelar-Zsoldos Program 1. (ELTE BGGYFK 2001.)
  • – Közoktatásvezetői szakvizsga (PTE 2005.)
  • – Gyógypedagógiai Pilot Program (Budapesti Korai Fejlesztő Központ 2012.)
  • – A megkésett beszédfejlődés és fejlődéses dysphasia vizsgálata és terápiája ( Meixner Alapítvány 2020.)
  • – KMT Komplex művészeti terápia tréning (Seneca Beszédstúdió, Budaörs 2020.)
  •  
  • Fejlesztőházunkban végezzük: 

  • – a megkésett beszédfejlődés és fejlődéses dysphasia vizsgálatát, terápiáját
  • – az anyanyelv kialakulásához és helyes használatához szükséges kognitív területek fejlesztését
  • – pöszeség terápiáját
  • – diszlexia prevenció és re-edukáció terápiáját
  •  

„A beszéd elől nincs menekvés! Minden áldott nap el kell mondanunk, mit szeretnénk, mit érzünk. Jól kell tudnunk kérdezni és meghallgatni is, hogy tényleg elérjük, amire vágyunk.

Azért érdemes ezzel a témával foglalkozni, mert az életünk minden területére hatással van. Aki jobban kommunikál – legyen szó beszédről, vagy írásról-, az sikeresebb lesz, nem csak vállalkozóként, de szülőként, társként, barátként is.”

https://igykommunikaltokti.blog.hu/2017/12/17/10_idezet_a_kommunikaciorol_ami_hasznos_lehet_a_hetkoznapokban

 

 

Végzettség:

2016-2020   Semmelweis Egyetem Pető András Kar, konduktor alapszak óvodapedagógus specializáció
2012-2016   Kecskemét, Katona József Gimnázium kéttannyelvű osztály

Szakmai tapasztalat:

2016-2020:   Semmelweis Egyetem Pető András Kar gyakorlatorientált képzése keretein belül az alábbi területeken: konduktív pedagógiai csoport, integrált csoport, korai fejlesztés

Fejlesztő tevékenység:
-Konduktív fejlesztés 0-7 éves korig 

-Korai komplex fejlesztés                                                                                                                                                                                                                                      -Kis csoportos foglalkozások 8hó- 3éves korig                                                                                                                                                                                                -Ovis torna 3-7 éves korig