Skip to content

Szakembereink

Fészkelődő Gyerekkuckó vezetője,   DSGM  szakgyógytornász

Diploma:

  • 2004: Testnevelési Egyetem: Humánkinesiológia
  • 1997 : HIETE: DSGM Szakgyógytornász Képzés
  • 1994: POTE EÜ. Főiskola Zalaegerszeg, Gyógytornász Kar

 

Szakképzések, tanfolyamok:

  • NHT 1-2 ( Gézengúz Alapítvány ) folyamatban
  • Schroth terapeuta ( Spinart )
  • kinesiotaping ( 3NS )
  • gyermek tapelés  ( K-aktív )
  • Kulcsár terapeuta
  • SMR tanfolyam ( ORIOLUS)
  • Hupple tanfolyam ( Gézengúz Alapítvány )
  • Gyógyúszás foglalkoztató ( HRG Alapítvány  )

 

Gyakorlat:

  • 2015-  magánvállalkozó
  • 1997-2015  –  Szombathelyi Korai Fejlesztő Központ
  • 1994-1997 – Vas Megyei Markusovszky Kórház

Védőnő-egészségtan  tanár , Delacato alapozó terapeuta, evésterapeuta

Képzettség:

  • 2010   Nyugat-magyarországi Egyetem: egészségtan-tanár

  • 2004   Pécsi Tudományegyetem Egészségügyi Főiskolai Kar: védőnő, családgondozó

Szakképzés:

  • 2017   Budapesti Korai Fejlesztő Központ: “JóLenni, etetési és evészavarok komplex korai terápiájának elméleti és gyakorlati alapjai” pedagógus                              továbbképzési program

  • 2004   Alapozó Terápiák alapítvány: alapozó terapeuta – fejlesztési színt

Gyógytornász- fizioterapeuta

Tanulmányok

2014-2018   Gyógytornász-fizioterapeuta, Pécsi Tudományegyetem Egészségtudományi Kar, Zalaegerszeg 
2019-2021   Okleveles fizioterapeuta, Pécsi Tudományegyetem Egészségtudományi Kar, Pécs
2021-2022   Gyermekrehabilitációs szakgyógytornász, Miskolci Egyetem Egészségtudományi Kar, Miskolc
2022-             folyamatban Manuálterapeuta, Holisztikus Medicina Alapítvány
 
Szakmai tapasztalat
2018. szeptember-december   Szakmai gyakorlat, Mefirea-Gabinete de Fisiatria klinika, Porto, Portugália
2019. február – 2022. október   Gyógytornász-fizioterapeuta, Markusovszky Egyetemi Oktatókórház, Szombathely
  • konduktor, szakvizsgázott gyógypedagógus-közoktatásvezető

    DISZIT (Ayres) terapeuta,  Sindelar terapeuta

  • Konduktor-gyógypedagógusként egyik célom és feladatom az iskolára megfelelő felkészítés, hogy
    minden részképesség megfelelően érett és problémamentes legyen ebben a rohanó rendszerben.
    Óvodások számára komplex mozgás és kognitív fejlesztést végzek a megfelelő iskolakészültség
    eléréséhez. A másik fő feladatomnak tekintem az integráció megsegítését óvodai és iskolai szinten
    egyaránt. Jelenleg is általános iskolában segítem a diagnosztizált tanulási zavarral küzdő
    gyermekeket. ( diszlexia, diszgráfia, diszkalkulia stb.)

  • Tanulmányok:
  • 2012-2014    Nyugat-Magyarországi Egyetem Apáczai Csere János Gyógypedagógiai Kar-gyógypedagógiai tanár-tanulásban akadályozottak szakirány

  • 2004-2006    Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar:  Holland-Magyar közoktatás vezető képzés

  • 1984-1988    Pető András Mozgássérültek Nevelőképző és Nevelőintézete: Konduktor képzés

  • Továbbképzések:
  • 2009-2011    Dinamikus Szenzoros Integrációs Terapeuta képzés ( Ayres terapeuta)
  •  
  • 2005              Sindelar I.- terapeuta
  • Gyógytornász

  • Tanulmányok:
  • Pécsi Tudományegyetem Egészségtudomànyi Kar Zalaegerszegi Képzési Központ,
  • 2007-2011 gyógytornász-fizioterapeuta
  •  
  • Továbbképzések:
  • FDM (Oriolus)
  • Baba-FDM ( Oriolus)
  • Kinesiotaping (K-active)
  • Schroth terápia ( Spinart)
  • Bemer terápia
  • Reflexzóna terápiás talpmasszázs ( Masszázs-Med)

 

  • Szombathely Evangélikus Diakóniai Központ 2011-2015, gyógytornász
  • Fészkelődő Gyerekkuckó 2018-

 

Gyógypedagógus

DISZIT (Ayres) terapeuta,  Sindelar terapeuta

2012-ben végeztem az NYME-AK-n gyógypedagógusként, azóta foglalkozom óvodás- és iskoláskorú sajátos nevelési igényű gyermekekkel, fiatalokkal. Kiemelt célom, hogy változatos módszerekkel, eszközökkel  segítsem a gyermekekben rejlő képességek kibontakoztatását, mindezt egy biztonságos, játékos, meleg hangulatú, elfogadó légkörben. Továbbá a hivatásom fontos pillérének tartom, hogy a gyermekek számára motiváló oktatási-nevelési környezetet teremtsek meg, amiben észrevétlenül történik a tudáselsajátítás. Az évek alatt egyéni és csoportos fejlesztéseket végezek óvodákban, általános iskolákban. Hiszem, hogy a korai szisztematikus megsegítés megalapozza a későbbi sikeres iskolai előmenetelt.

Diploma:

  • Nyugat- magyarországi Egyetem, Győr (2012)

 

Szakképzések, tanfolyamok:

  • Dinamikus Szenzoros Integrációs Terápia (DSZIT)
  • Sindelar-Zsoldos Program I.,II. Tanulási- és magatartási zavarok terápiája iskoláskorban (ELTE BGGYFK)
  • Autizmus specifikus követelmények használata közszolgáltatásokban
  • GMP diagnosztika és terápia (Dr. Gósy Mária, ELTE BTK)

Gyógymasszőr

2011-ben végeztem el a Gyógymasszőr képzést, azóta dolgozom Ausztriában gyógymasszőrként. Nagyon sok helyen dolgoztam azért,hogy tapasztalatokat gyűjtsek. Dolgoztam nappali kórhazban,rehabilitációs intézetben, physikalisches Ambulatóriumban, szállodában. Jelenleg olyan egészségügyi intézményben dolgozom,ahol babamasszázzsal( egészséges babákon), illetve gyerkőcökkel is foglalkozunk megfelelő szabályok mellett, de nagyrészt felnőttekkel. Folyamatosan képzem magam,rengeteg tanfolyamot elvégeztem,hogy a legjobb tudásom szerint tudjak segíteni.

Gyógymasszőrként nem a relaxációs masszázst helyezem előtérbe. Elsősorban orvos utasítására, kórelőzményt figyelembe véve, betegségeket kezelek,rehabilitálok.

  • Például:
  • – Komoly mozgásszervi probléma esetén, gerincfájdalmak, gerincferdülés, gerincsérv miatt
  • – Ízületi betegségek esetén: váll-, könyök-, csukló-, csípő- és térdfájdalmak, továbbá a bokaízület fájdalmai miatt
  • – Különböző balesetek, műtétek utáni rehabilitáció céljából
  • – Autoimmun betegek esetében, mint amilyen például a Sclerosis Multiplex – Agyvérzés (stroke) esetében, ahol jótékony lehet a visszamaradt bénulás kezelésében
  •  
  • Ellenjavallt‼️
  • -helyi bőrelváltozások,
  • -bőrsérülés, akut
  • -bőrgyulladás
  • -akut lázas állapot
  • -fertőzések
  • -menstruáció időtartama alatt(mivel verbőséget okoz s masszázs)
  • -rosszindulatú daganatos megbetegedés
  • -várandósság esetén
  • -véralvadásgátló szedése esetén megfelelő körültekintéssel
  • -trombózis gyanú
  • -izomszakadás
  • -közvetlen nagyműtétek után
  • -csontritkulás esetén, kizárólag szakorvosi engedéllyel

Bejelentkezés: +3630 922 9122 telefonszámon SMS-ben.

Írd le kérlek: név,taj szám, lakcím, telefonszám. Vissza foglak hívni.

Lemondási feltételek: 24 órával az időpontot előtt díjmentesen lemondhatod, ha aznap mondod le,sajnos 50%-ot fel kell számolnunk. Amennyiben semmilyen formában nem jelzed,abban az esetben a 100%-os költséget fel fogjuk számolni.

Várlak titeket szeretettel:

                           Viki
  • Gyógytornász
  • Gyógytornász BSc és MSc végzettséget a Pécsi Tudomány Egyetem Egészségtudományi Karán szereztem. 

  • Tevékenységeim közé tartozik:                                                                                                                                                                                               

  • Csecsemők és gyermekek mozgásfejlesztés
  • Schroth terápia

 

  • Nagy örömet jelent számomra, hogy a szakmai tudásomat a gyermekek fejlesztésére, fejlődésének segítésére fordíthatom.
  • Az eredményes munkavégzéshez fontosnak tartom a gyógypedagógus, logopédus kollégákkal és a szülőkkel való hatékony együttműködést.

Logopédus-gyógypedagógus

  • Diploma:
  • – Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskola, Budapest
  •  
  • Szakképzések, tanfolyamok:

  • – Logopédiai diagnosztika (BGGYPTF, Budapest)
  • – GMP diagnosztika és terápia (Dr. Gósy Mária, ELTE BTK)
  • – Sindelar-Zsoldos Program 1. (ELTE BGGYFK 2001.)
  • – Közoktatásvezetői szakvizsga (PTE 2005.)
  • – Gyógypedagógiai Pilot Program (Budapesti Korai Fejlesztő Központ 2012.)
  • – A megkésett beszédfejlődés és fejlődéses dysphasia vizsgálata és terápiája ( Meixner Alapítvány 2020.)
  • – KMT Komplex művészeti terápia tréning (Seneca Beszédstúdió, Budaörs 2020.)
  •  
  • Fejlesztőházunkban végezzük: 

  • – a megkésett beszédfejlődés és fejlődéses dysphasia vizsgálatát, terápiáját
  • – az anyanyelv kialakulásához és helyes használatához szükséges kognitív területek fejlesztését
  • – pöszeség terápiáját
  • – diszlexia prevenció és re-edukáció terápiáját
  •  

„A beszéd elől nincs menekvés! Minden áldott nap el kell mondanunk, mit szeretnénk, mit érzünk. Jól kell tudnunk kérdezni és meghallgatni is, hogy tényleg elérjük, amire vágyunk.

Azért érdemes ezzel a témával foglalkozni, mert az életünk minden területére hatással van. Aki jobban kommunikál – legyen szó beszédről, vagy írásról-, az sikeresebb lesz, nem csak vállalkozóként, de szülőként, társként, barátként is.”

https://igykommunikaltokti.blog.hu/2017/12/17/10_idezet_a_kommunikaciorol_ami_hasznos_lehet_a_hetkoznapokban

 

 

Végzettség:

2016-2020   Semmelweis Egyetem Pető András Kar, konduktor alapszak óvodapedagógus specializáció
2012-2016   Kecskemét, Katona József Gimnázium kéttannyelvű osztály

Szakmai tapasztalat:

2016-2020:   Semmelweis Egyetem Pető András Kar gyakorlatorientált képzése keretein belül az alábbi területeken: konduktív pedagógiai csoport, integrált csoport, korai fejlesztés

Fejlesztő tevékenység:
-Konduktív fejlesztés 0-7 éves korig 

-Korai komplex fejlesztés                                                                                                                                                                                                                                      -Kis csoportos foglalkozások 8hó- 3éves korig                                                                                                                                                                                                -Ovis torna 3-7 éves korig